tiistai 27. joulukuuta 2011

pieces

ohi on. joulu. laiska joulu. kaks päivää syömistä, juomista ja telkkaria. Oli hauskaa, vanhempien luona aina on. Pari kertaa sain ulkoiluttaa vanhempien koiraa, sääli et hän ei oo pieni koira, niin tekis mieli ottaa syliin ja halata pitkään :) Minua aina nauratti se että vanhemmat osta minulle erikseen valkoista viiniä, koska se on mun lempi, makeaa vakoista....nam <3 Sain monta lahjaa, en odottanut yhtään. Olen sanonut et haluaisin pinen matkalaukun, että voisi matkustaa halvoilla lentoyhtiöillä, tiesin saavani rahaa sen ostamiseksi, mutta pari pientä yllätyslahjaa oli tosi kivaa saada. Olen tyytyväinen ja onnellinen.

Pari päivää ja jo toinen juhla - uus vuosi, minkä juhlitaan taas vanhemmilla, tällä kertaa poikaystävän äidillä. On tosi viettää rauhallista aikaa kotona, mutta jotenkin niin tekis mieli juhlia ystävien kanssa ja keksiä jotain kreisiä ja hauskaa ja juhlia aamuun asti...huoh..on vähän ikävää ystäviäni ja juhlimista :D

 alkupalaa


en syönyt palakaan :)

:D

meidän iso perhe

just ennen joulua sain yllätyksen <3 

namia aina saa antaa :D




samppanja-väristä, belgiaan ja muihin tuleviin matkoihin :)

Ei kommentteja: